Ekonomi

MegaMerchant, Amazon’un Prime Day etkinliğinde ABD’deki satışlarını yüzde 165 artırdı

Amazon, bu yıl gerçekleştirdiği Prime Day etkinliği ile tarihinin en büyük ve heyecanlı günlerini yaşadı. Küresel pazarda 150’den fazla üreticinin satışına aracılık eden Amazon’un resmi iş ortağı MegaMerchant, ABD’deki mevcut satıcılarının satışlarını yüzde 165 artırarak Prime Day 2023 günlerini geride bıraktı. MegaMerchant Kurucusu ve CEO’su Yaman Alpata, “A’dan Z’ye e-ihracatın tüm gerekliliklerini tek çatı altında topladık ve Türk markalarının küresel pazarlardaki başarısı için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Her yıl dünya çapında ses getiren Amazon Prime Day, e-ticaret ekosisteminin en heyecanlı ve rekabet dolu etkinliklerinden biri olarak kabul ediliyor. Milyonlarca Amazon Prime üyesine özel indirim ve fırsatların sunulduğu Prime Day günleri, e-ticaret sektörünü oldukça etkiliyor. Bu yıl Prime Day’in ilk 24 saati, şirketin Amazon tarihindeki en büyük satış günü oldu. Prime Day sırasında yalnızca ABD’deki çevrimiçi harcamalar 12,7 milyar dolara ulaştı. 50’den fazla ülkede ve 15 küresel platformda 150’den fazla üreticinin satışına aracılık eden MegaMerchant, satışlarını ikiye katlayarak Amazon tarihinin en büyük Prime Day günlerini geride bıraktı.

MegaMerchant, Amazon Prime Day’de satışlarını yüzde 80 artışla taçlandırdı

MegaMerchant, iş ortaklarının Amazon, Walmart, eBay, Etsy, AliExpress, Ozon, Otto, Zalando, Allegro, Joom, Jumia, Tiktok, Shopify ve Wayfair gibi dünya çapında değerli platformlarda satış yapmasını sağlar. Türkiye’deki markaların yurt dışına sorunsuz bir şekilde ulaşabilmeleri için hukuki, lojistik ve finansal altyapı hizmetleri sunan MegaMerchant, güçlü lojistik altyapısı sayesinde markaların uluslararası süreçleri için tüm hukuki altyapıyı sağlamakta ve çalışmalarını tüm dünyaya ulaştırmaktadır. Türkiye’nin ilk e-ihracat konsorsiyumu statüsünü alan şirket, e-ihracat yapmak isteyen herkesin yanında olma vizyonuyla markalar için etkin pazarlama stratejileri oluşturuyor ve ürünlerini yurt dışındaki müşterilerine ulaştırmalarına destek oluyor.

MegaMerchant, 11-12 Temmuz tarihlerinde Amazon Avrupa’da düzenlenen Prime Day etkinliğinde gösterdiği üstün performansla satışlarını yüzde 80 artırarak büyük bir başarıya imza attı. Amazon tarihinin en büyük Prime Day’i olarak kayıtlara geçen bu performans, MegaMerchant’ın e-ihracat segmentindeki lider konumunu bir kez daha pekiştirdi. Prime Day’de Avrupa’daki mevcut satıcılarının satışlarını yaklaşık 2,5 kat artıran MegaMerchant, güçlü e-ihracat altyapısının ne kadar etkili olduğunu görmek için kendi markası altında oluşturduğu ürünlerde de yüzde 500’e yakın satış artışı sağladı ve müşteri odaklı yaklaşım vardı. daha kanıtladı.

Her yıl çeşitli ülkelerde gerçekleştirilen Prime Day etkinliğinde MegaMerchant’ın Avrupa satışlarında dikkat çekici artışlar yaşandı. E-ihracatın A’dan Z’ye tüm gereksinimlerini tek çatı altında toplayan MegaMerchant, ülke bazlı satışlarda Almanya’da 1,9 kat, İngiltere’de 1,5 kat artış sağladı. Ayrıca İtalya, Fransa, İspanya, Hollanda ve Belçika gibi diğer önemli Avrupa pazarlarında da benzer artışlar yaşandı.

Avrupa’daki başarısını Amerika’da da sürdüren MegaMerchant, Amazon’un 11-12 Temmuz tarihlerinde Amerika-Kanada’da düzenlediği Prime Day etkinliğinde satışlarını yüzde 150 artırarak önemli bir performans sergiledi. Ayrıca, mevcut tedarikçilerinin ABD satışlarını yüzde 165 artırarak küresel pazardaki deneyimini ve etkisini de gösterdi.

Yaman Alpata: “E-ihracat yapmak isteyen herkesin yanında olmak vizyonuyla yola çıktık.”

MegaMerchant Kurucusu ve CEO’su Yaman Alpata: “Bu yılki Prime Day etkinliğinde yakaladığımız büyük başarının gururunu yaşıyoruz. MegaMerchant olarak e-ihracat yapmak isteyen herkesin yanında olma vizyonuyla yola çıktık. Bu başarı tablosunda müşterilerimizin yeri, iş ortaklarımız ve geleneksel olarak deneyimli grubumuz çok değerlidir.güçlü performans, gelecekte bire bir azimle daha büyük başarılara imza atacağımızın taahhüdüdür.Şimdi, işimizle birlikte gerçekleşecek Kara Cuma kampanyalarına hazırlanıyoruz. Markaların geleceğin fırsatlarını yakalamasının yolu hazırlıklarını erkenden yapmaktan geçiyor.Bu kapsamda fırsatları değerlendirmek isteyen markalar için e-ihracatın A’dan Z’ye tüm ihtiyaçlarını bir araya getirmeye devam edeceğiz. tek çatı altında güçlü bir ekosistem oluşturmak.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu